Top

Veelgestelde vragen en hulp

Hoe plaats ik een bestelling?

Als u op de Home-pagina bent, zoekt u links onder het kopje 'Assortiment' uw gewenste product. Als u op één van de producten klikt ziet u direct daarna het product , met daarnaast een knop ' Bestel '. Als u op deze Bestel-knop klikt wordt de bestelling in het winkelmandje 'geladen'.

Dit winkelmandje ziet u direct naast het product dat u heeft besteld. U herhaalt dit proces eventueel bij andere producten die u wilt bestellen. U klikt daarna op de knop 'Naar winkelmandje'. U krijgt dan een overzicht van uw bestelde producten. Als u uw keuze heeft gemaakt, klikt u op 'Volgende' .

U krijgt dan enkele pagina's waarop u uw gegevens zoals adres, telefoonnummer en betalingswijze kunt invoeren. Na deze stappen en inclusief de wijze van betaling te hebben ingevoerd ontvangt u een mailtje met de bevestiging van uw bestelling, en is uw bestelling geslaagd.


Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven er naar dat u uw bestelde producten binnen 2 tot maximaal 3 dagen na uw bestelling in huis heeft.


Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op mijn vraag of suggestie ?

Als webwinkel houden wij graag het contact met zowel onze bestaande als nieuwe klanten in het oog. Wij proberen u via mail binnen enkele uren of in ieder geval binnen één dag antwoord te geven, afhankelijk van de drukte.

Kan ik een product laten opnemen in jullie assortiment?

Zeker, zodra er diverse verzoeken komen om een bepaald product op te nemen in ons assortiment zullen we dit proberen te doen.

Hebben jullie een aanbiedingenkrant ?

Jawel, u kunt zich hiervoor aanmelden door dit via het contactformulier kenbaar te maken. Deze is ook te gebruiken als opmerkingen of vragenformulier.

( Vragen met * is verplicht)
@